26 Mayıs 2010 Çarşamba

dedim abi

bira içerken
güney amerikada, temizlik yapmalıyız.
yağ bakkaldayken, elma dilimler;
ejderhamı ne yaptığımı bana sorma.

alman hıyarının tadına hiç bakmadım.
ne de olsa hepsi aynı yere gidiyor.
gözlük olmadan yazanlar olmaz bu diyarlarda.
kolun yine ağırlık yaptı.

alo bilmiyorum ya,
gideceksen git diyorum.
akşama ne yemek düşünüyor ki,
çünkü bir şeyler kattık karıştırdık.
kahvaltı türü bir şeyler de;
benim için bir şey sorun olmaz mı?

bulamadım ne şey yapacaklarını.
evrene sorduklarında cevap alamadılar;
çünkü bir şey almaz,
bir alışır ve gider.

aa ne gerek var.


not: teknik bir aksaklıktan ötürü bir düzenleme yapıp tekrar yayınlamak zorunda kaldığımız bu yapıtın asıl yayınlanma tarihi 07.05.2010' dur.

not2: ama o çok önemli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder